sunnuntai 22. tammikuuta 2017

PULKKAMÄESSÄ

Heippa!
Siitä on kaksi viikkoa kulunut, kun viimeksi tänne olen kirjoitellut. Jotenkin on ollut vain laiska olo, enkä ole tehnyt muuta kun käynyt koulussa ja oikeasti vain nukkunut. En tiedä miksi, mutta mulla on vain joskus kausia kun en jaksa tehdä mitään ja silloin myös välillä valitettavasti blogi jää vähemmälle. Mulla aivot myös hakkaa tyhjää enkä meinaa keksiä postaus aiheita, joten kertokaa mistä haluisitte lukea tulevaisuudessa!
Nyt kuitenkin meillä oli mun siskonpoika Joona viikonlopun kylässä. Hyödynnettiin upea sää ja lähdettiin pulkkamäkeen! Niin vain Ronjasta 18.v kuoriutui taas pikkulapsi, ja olin aivan innoissani laskemassa pulkalla. :-D
 Olettekos te viettänyt miten talvipäiviä? Mitä tykkäsit postauksesta?

10 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ja laadukkaita :)!!

    // iriskakko.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Ihanan vauhdikkaita ja iloisia kuvia! :) Mä olen käynyt ihan vain kävelyillä ja nauttinut siten talvipäivistä. :)

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia!!
    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Oi kun näytätte niin iloisilta! :) Pulkkamäkeen olis kiva päästä myös tälleen 23-vuotiaana. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kieltämättä oli tosi iloinen päivä! :) Hahah, mutta eihän se ole sitten muuta kun pulkka kouraan ja mäkeen :-D

      Poista
  5. Ihanan riemastuttavia kuvia! Pulkkamäessä kyllä kenestä tahansa kuoriutuu taas lapsi :)
    http://mahdollisestiehka.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Hahah, se on kyllä totta :-D

      Poista