maanantai 20. kesäkuuta 2016

SUOMENLINNA

 Heippa!
Kävin muutama viikko taaksepäin Suomenlinnassa ystäväni kanssa, ja päätin jakaa teille kuvasaldoa siltä päivältä. Laskeskelin vuosia, ja tulin siihen tulokseen, etten ollut käynyt Suomenlinnassa 12 vuoteen, joten ehkä vihdoin oli aika. :-D Suosittelen kyllä käymään tuolla, vaikka useampaan otteeseenkin kesällä, koska maisemat on kyllä kivoja, ja tuonne on niin helppo myös mennä! Mutta nyt mua odottaa lähtö Tukholman laivalle, josta tulee sitten postausta jossain vaiheessa!

Oletteko te käyneet Suomenlinnassa? Milloin viimeksi? Mitä tykkäsit postauksesta? Kerrothan mielipiteesi kommenteissa?

18 kommenttia:

  1. Vau, ihania kuvia! Aika kiva kun on näin paljon tosta ympäristöstä ja miljööstä kuvia. En ole koskaan käynyt Suomenlinnassa, aina vähän halunnut tietenkin käydä sielä.. nyt varmaan vois odottaa kuumaa kesäpäivää ja mennä piknikille!

    http://finnlandsnorsk.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihan huippu postaus♥ Olet jotenkin hassun söpö, en tiä :D

    ♥ Tia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua, kiitos! :) haha, voi johtua mun babyfacesta :D

      Poista
  3. ihana postaus! itekin oon käyny suomenlinnassa viimeks ihan pikkutyttönä. :D pakko kysyy, mistä sun farkkutakki on? :) ite oon metsästäny kivannäköstä sellasta jo pitkään. :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, kiitos! Mun farkkutakki on itseasiassa ostettu seppälän lastenosastolta pari vuotta sitten :-D

      Poista
  4. Ihania kuvia! Kattelin muutenkin sun blogia niin todella kiinnostavia tekstejä :D Tsekkaatko munki blogin ja tilaa jos kiinnostaa :D

    cloudstotheworld.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, kiitos! Käympä kurkkimassa :)

      Poista
  5. Oi ihania kuvia! En varmaan itseasiassa ole koskaan käynyt Suomenlinnassa (tai sitten olen ollut niin pieni, etten muista), mutta olen kyllä ajatellut, että olisi mukavaa käydä. Tämän postauksen katsottuaan taitaa todella olla toteutettavien asioiden listalla tuo siellä käynti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Kannattaa todella käydä suokissa, jos on vain mahdollisuus! :)

      Poista
  6. Mä olen kerran ollut Suomenlinnassa häissä, mutta siitäkin on jo ikuisuus! Ainoa asia jonka koko paikasta muistan on villihanhet :-D


    http://2avlt5.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Oon ite kans halunnu jo pitkän aikaa mennä Suomenlinnaan visiitille, sillä en oo koskaan siellä käyny, mutta harmi, että ei näillä näkymin tänä kesänä onnistu. Täytyy ehottomasti ens vuodelle jo valmiiks pistää korvan taakse! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa käydä jos vain joskus ehtii! :)

      Poista
  8. Vau miten upealta näyttää!♥ Tuonne on pakko päästä :)

    ♥: http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä käymisen arvoinen paikka! :)

      Poista
  9. Upeaita ja ihanan kesäisiä kuvia! Täytyy kyllä itsekkin saada aikaiseksi lähteä käymään Suomenlinnassa :-)

    http://jasmminemaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Kannattaa kyllä käydä :)

      Poista